- UPDATE

Halloj!
Ska alldeles strax sova så jag tänkte bara skriva lite snabbt i punktform vad som hänt dom senaste dagarna:

- middagen i tisdags hemma hos M blev otroligt lyckad!

- jag har lyckats hitta både en klänning och ett par skor att ha på studenten. Klänningen kostade bara 100kr hoho. Bilder kommer nån dag!

- lite sommarkläder inför Mallorca-resan har inhandlats, men en hel del återstår såsom linnen som stod överst på listan haha.

- jag har 7 biljetter kvar att sälja till min studentskiva (absolut INGEN kan eller har råd!!!). Blir dessutom irriterad på folk som säger att dom ska komma och sen beslutar sig för att inte komma. JAG kommer få pröjsa för alla biljetter jag inte lyckas sälja om hela klassen inte lyckas sälja hur-många-det-nu-är...

- på tisdag får jag reda på om min pappa kan komma när jag och Nicklas tar studenten eller inte. Intressant det där... Undrar hur mycket han kommer "kämpa" för att kunna ta sig hit, det var ju trots allt typ 7(?) ÅR sen vi sågs sist.

- jag gör inga framsteg i att hitta en familj. Frustrerande.

Det var väl ungefär det... Nu ska jag som sagt sova, hörs. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0