- SOMMARJOBB @ KGC

Woho, jag får sommarjobba på KGC i sommar! :) Jobbade där för två år sedan och nu får jag jobba där igen. Ska jobba där vecka 26-28 (28 juni-16 juli), 7-16 måndag till fredag! Kommer bli awesome med lite cash så jag äntligen kan köpa en ny dator bland annat.
Idag är det även 100 dagar kvar tills jag åker! Det preliminära datumet är 20 augusti, men det kan ju bli så att jag kommer iväg tidigare nu när jag vet när jag får jobba. Återstår att se!

Idag på min håltimme käkade jag & R sushi ute i solen, lovely! "Det här kan du blogga om." Done! ;) Det är fortfarande soligt ute men riktigt ruggigt, det blåser jättekallt!

Nu ska vi strax äta middag - grillad fläskfilé med rotfrukter i ugn, mums. Hörs senare, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0