- REDAN MAJ? O_O

Hej!
Nu känns det verkligen som att det är dags att ta tag i bloggandet igen, vet inte exakt varför jag totalt dissat den (en av anledningarna dock är ju att min dator gick sönder).

Vad har hänt sen sist då? Jag har lekt mycket med en nyfunnen vän vid namn Anna - vi har hängt hemma hos henne, kollat på alla säsonger av Adam och Eva + filmen, Sunes sommar, varit på Globen och sett när Sverige blev spöade av Ryssland i LG Hockey Games, försökt stalka en viss ishockeyspelare, hon följde med på min mösspåtagning som var i fredags, och förra lördagen... tog HV71 SM-guuuuuuuuld! Jag var hemma hos henne när det skedde, med henne och hennes pappa som är Djurgårdare, när den sjätte finalmatchen spelades. Episkt, I say. In your face alla DIFare!

Idag fick vi besök av Eva och Axel, ett par bekantskaper sen när vi bodde i Norsborg/Hallunda. Eva är en kompis till mamma och Axel är hennes son. Det var så sjukt kul att träffa dom igen efter kanske 7-8 års frånvaro! Vi satt på altanen i solen hela dagen, grillade korv, pratade och hade det allmänt trevligt!

Mycket mer än så har inte hänt. Jag gör inga framsteg i att hitta en familj, alla är så otroligt sega på att svara på mail eller ens svara på 'intresseanmälan', vilket är otroligt frustrerande. Visst, det är fortfarande ett tag kvar innan jag ska åka, men jag vill ändå få allting färdigt. Allting går med stormsteg nu! Så mycket att göra och fixa men ingen tid att göra det. Nu i veckan ska jag i alla fall försöka ta tag i lite skolrelaterade saker, vill få allting inlämnat...

Nåja, nu ska jag lägga mig och läsa en stund, sen sova. Imorgon ska jag till tandläkaren vid 10, håller tummarna för att jag inte har några hål!

Jag bjuder på en charmig bild på mig från i torsdags





Time has been replaced by a countdown; 110 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0