- LIFE IS GOOD

Åh, jag är på så bra humör!

- Jag är färdig med allt skolarbete
- Jag samlade inte på mig några IG:n nu i trean
- Jag fick VG i fyra ämnen jag trodde jag skulle få G i, och MVG i ett som jag trodde jag skulle få VG i
- Det enda jag har kvar i skolan är att jag ska lämna tillbaka böcker och tömma mitt skåp
- Jag har troligtvis hittat en familj!

Kommande vecka ser ut såhär:
Måndag: poängjakt i skolan
Tisdag: kanske NV-fest på Holken
Onsdag: studentfotografering
Torsdag: JAG FYLLER ÅR, studentlunch i skolan (som jag kommer missa), Nicklas tar studenten, vi har mottagning tillsammans
Fredag: JAAAAG TAAAAAR STUDEEEEENTEEEEEEEEN!
Lördag: åker till Mallorca med familjen och stannar i två veckor!!! :D:D:D

Måste även passa på att visa mina superduperfina Sverige-Converse som jag fick av supersnällasuper-River i tidig present/studentpresent! :D




Life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0