- DRYG TANDLÄKARE

Var som sagt hos tandläkaren nu på morgonen. Hamnade hos världens drygaste tandläkare! Hon hälsade inte, presenterade sig inte, hade en "jag är bättre än dig"-attityd och var bara allmänt jobbig. En sån som man vill knäppa på näsan så hon försvinner från sin lilla bubbla.

Jag hade hur som haver inga hål eller nånting, så in your face biatch! ;P Det enda hon påpekade var att jag skulle borsta bättre vid min "hörntand" (som inte ens är en hörntand, jag har ingen på den sidan), dom har nämligen byggt på utanpå min andra tand för att den var så liten. Skulle även borsta bättre på baksidan av framtänderna på undersidan där jag har "ståltråd" bakom sen jag hade min tandställning för att hålla tänderna på plats.

Nu ska jag möta R vid hennes buss, äta, skippa religionen för att plugga spanska och sedan ha kursprov i spanska - hörförståelse och läsföståelse, och sen slutar jag! Imorgon är jag ledig :)

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

bra låtar i din ipod :)

2010-05-08 @ 11:36:52
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: R

bara så du vet så är det här fortfarande det senaste inlägget jag kan se :/

2010-05-08 @ 23:41:58
Postat av: R

sådär ja :D

2010-05-10 @ 23:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0