- VÄDERPROGNOS

Om ett dygn lyfter planet! Aaaaaaah! Jag börjar bli riktigt nervös nu!

Vädret dom närmsta dagarna



8-10 plusgrader, molnigt men soligt - underbart!
Om ett par timmar åker jag till Bob i Uppsala, förhoppningsvis hinner jag uppdatera en gång till innan jag åker. Jag kommer nog inte kunna blogga nånting alls när jag är på Irland, delvis för att deras internet är så kasst. I alla fall på vandrarhemmet.
Vi hörs senare idag eller imorgon!



TIME HAS BEEN REPLACED BY A COUNTDOWN; 1 DAY LEFT TO GO!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kommer inte ha tid imorgon så jag vill bara önska dig en fantastisk resa nu :D

2010-03-14 @ 00:55:50
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0