- TROTSÅLDERN? ;)

Jag och Bob har precis pratat ett tag på msn. Vi har bland annat kommit fram till att jag ska sova hos henne från lördag till söndag, vi ska dyka upp på Arlanda vid 12-tiden och att vi ska... trotsa väderleken!
Jag har fått för mig att det skulle vara 8-10 grader där om dagarna, men det visade sig att temperaturen bara ligger runt 3-6 grader. Fail! Kommer ändå köra på tygskor, vårjacka, lite tjockare strumpbyxor, nån klänning, kjol och långa tröjor/tunikor & en sjal. Har även bestämt mig för att inte ta med mig överdrivet mycket kläder, vill kunna köpa mycket nya kläder! Penny's lär väl stå för det eftersom det är så billigt där, men ändå. Kläder som kläder ^^

Lite kläder i resväskan = mycket plats för shopping!
Ska även försöka hitta kastbara handdukar om det skulle vara så att jag behöver extra utrymme, som jag gjorde sist. Vet dock inte om vi har det här hemma men jag ska kolla efter det i alla fall!

Med ett stort leende på läpparna och med små fjärilar i magen säger jag nu god natt!




Om sex dagar smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0