- TO DO LIST

- PROJEKTARBETE
- Arlanda Express: 120 kr
- Växla pengar (1 euro ~ 9,68 kr)
- Åka till Mio, R?
- Köpa reseadapter (Clas Ohlson, Teknikmagasinet, Kjell & Company, ?)
- Köpa väska
- Köpa strumpbyxor
- Köpa paraply
- Skriva packlista
- Träffa Jennifer ♥
- Skriva en (ny) lista på allt jag ska inhandla från Irland
- Föra över alla bilder från kameran till datorn + ladda en massa batterier
- Leta fram min gamla Nokia + laddare

Lite av sakerna jag måste göra dom närmaste dagarna! Eftersom klockan är över tolv så är det söndag, vilket innebär att jag åker till Irland om en vecka. Galet. 
Först måste jag köpa en ny väska (inte resväska, en handväska typ), som är lite mer praktisk än den jag har nu. Mamma sa idag att hon har 500 kr på Accent så vi åker troligtvis dit imorgon och kikar lite :) Snell_mami_66. Värst vad generös hon blev så fort jag nämnde att mina två syskon fått en resa helt betald till Idre med allt vad det innebär hehe. Inte för att jag klagar! Hon var inte så pepp på att skjutsa mig & Bob till Arlanda men erbjöd istället att betala Arlanda Express för mig :) Går mycket snabbare och är dessutom bättre för miljön!
Sen måste jag komma fram till vad jag ska ha med mig... Alltid lika svårt! Ska jag göra som sist och knappt ta med mig nånting så att jag kan shoppa mycket och få plats med allting? Hur mycket kommer jag ens ha råd med att köpa? Hur varma kläder ska jag ha med mig? Äh, jag vet inte. Ska i alla fall börja ta fram det jag kan tänkas behöva ha med mig ^^

Har fjärilar i magen! Den här gången ska jag försöka fota mycket mycket mer bilder, framför allt på mig & Bob! Ska försöka att inte vara tråkig och inte vilja vara med på bild. Bjuda mer på mig själv helt enkelt!

Den här resan ska bli så otroligt rolig! Ler bara jag tänker på det :)

River & jag @ Starbucks på Grafton Street förra året




Time has been replaced by a countdown; 7/177 days left to go!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte ringa dig, min mobil är stulen! I dagens fantastiska samhälle behöver man ju inte kunna någonting utantill. Hej, Homo Stupidus.

2010-03-07 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0