- THE LAST DAY

Dags att rora sig hemat snart... Om en och en halv timme maste vi borja rora oss mot flygplatsen. Vill inte! Vi har haft det sa underbart har. Jag far trosta mig med tanken att jag inom en snar framtid kommer bosatta mig har, men det vore kul att aka hit en gang till innan det ;) Sallskap, nagon?!

Kommer sakna att ga till "var" pub varje kvall (minus sondag). Alla trevliga manniskor vi har traffat har - "Jackie Chan", fransmannen, svenskarna &... brandmannen. Ah. Yum!

Meeen jag maste saga att det kommer bli skont att sova i min egna sang inatt. Och det ska bli kul att fa visa er alla bilder vi har tagit! Min kamera ar nastan helt full, plus att det finns lite bilder i kameran Bob fick lana. Kommer dock vara angestfullt att kolla pa alla bilder hemma i Sverige. Oh well.

Trostar mig som sagt bara med tanken att jag kommer komma tillbaka hit, annars hade jag nog stannat kvar har hehe.

Vi hors ikvall eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jen

Tiden går snabbt när man har roligt? ;) hehe men skönt att ha dig hemma. Hade jag haft pengarna hade jag gärna åkt med dig, verkar vara super där! :D

Puss! <3

2010-03-19 @ 13:39:34
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: R

hahaha jag går in här tre gånger i timmen typ! :P

jag vill ha inlägg med massa bilder!! :D

2010-03-19 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0