- STUDENTSKIVA IMORGON

Japp, så är det tänkt i alla fall. Det är min brors klass + två klasser till som håller i skivan, nånstans kring Stureplan. Jag är efterbliven och kan inte hitta dit (mitt lokalsinne inne i stan, framför allt, är lika med noll) så jag ska åka dit med en av Nicklas kompisar haha. Lite awkward men vi har setts många gånger förut så det blir nog bra :) Nicklas måste ju gå på middagen innan, annars hade vi kunnat åka tillsammans.

Tema: "färg"
Inte så uppfinningsrikt direkt och det är dessutom inte obligatoriskt, men jag ska vara rätt färgglad i alla fall!

Återstår att se hur jag ska ta mig hem bara. Blir troligen nattbuss till Huddinge och sen får stackars mamma hämta mig i centrum. Onsdagen 'bjuder' på begravning så det blir ingen skola för min del. Men hade ju hellre gått till skolan och sluppit att begravningen höll rum över huvud taget...

Imorgon efter skolan blir det en lång tupplur så jag orkar med kvällens bravader, men ska försöka slänga in ett inlägg. Bilderna från Irland är på väg, håller just nu på att ladda upp dom på Facebook! Både bilder från dag 1 och 2 finns där så dom som vill kan kika in och se bilderna där så länge :) Det går mycket smidigare och snabbare att ladda upp bilder där.

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0