- STUDENTMÖSSA!!!

Titta! Tittatittatitta!
Min studentmössa har kommit :) Hinner dock inte ta och lägga upp fler bilder just nu då jag är trött och dessutom har blött hår, vill helst inte ta på mig mössan då. Bilden som jag tog i skolan 10 min efter att jag hämtat den får duga så länge. Jag är så nöjd - och nu är det mindre än tre månader kvar till studenten!
Fler bilder kommer nog imorgon om jag inte är för upptagen med packningen :) Nu ska jag sova, god natt!






Time has been replaced by a countdown; 3/173 days left to go!!!

Kommentarer
Postat av: R

eftersom du kommer vara busybusy i helgen så skriver jag det här nu så du hinner se det :)



HA DET SÅ JÄTTEBRA PÅ IRLAND :D

2010-03-12 @ 21:24:35
Postat av: Anna

TACK! :D

Lovar att dricka en och annan frapp åt dig!

2010-03-12 @ 22:47:36
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0