- SNEAK PEAK FROM DUBLIN!

Nu är alla bilder inlagda i datorn. Ett steg i rätt riktning. Har även vänt alla åt rätt håll, men det får räcka för idag. Imorgon blir det nog till att sortera! Tror jag kommer ha alla bilder i en mapp, sen alla bilder i olika mappar tagna från dag till dag. Tänkte nämligen ladda upp dom dagvis men vill även kunna kolla igenom alla på en gång i en mapp ^^ Ska även lägga över dom till min externa hårddisk, vill verkligen inte att bilderna försvinner!

Jag hade rätt angående det med att kolla igenom bilderna - det var jobbigt. Men det börjar lägga sig mer och mer nu, och det är ju faktiskt inte lång tid kvar tills jag flyttar dit! Nu dom närmsta veckorna ska jag börja ta kontakt med familjer på Au Pair World och hoppas på att jag hittar någon vettig familj i eller väldigt nära Dublin. Om 5-6 månader bosätter jag mig på Irland om allt går enligt planerna - helt sjukt!

Här är i alla fall en bild på mig när jag provade lite hattar inne på Carroll's. Jag köpte den där hatten hoho, men den blev dock stulen av ett gäng irländare på Paddy's Day - dom tog den i förbifarten och jag kände att det inte var värt att jogga efter och ta tillbaka den, "jag kunde ju köpa en ny för 3 euro", men det visade sig att alla dom hattarna var slut! Så det fick bli till att köpa en helt annan dagen efter. Nåja, jag kommer ju tillbringa nästa Paddy's Day på Irland också - jag får se till att skaffa en då!


Kommentarer
Postat av: R

bla bla bla allt det du vet att jag kmr skriva bla bla... ;P



jag gillar skarpt brun blus + rosa nagellack! :D

2010-03-22 @ 08:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0