- SMITTSKYDDSINSTITUTET

... besökte vi idag med biologi breddning-klassen! Hade jag vetat att det var så lame (vi fick mest sitta i ett konferensrum, titta på en power point-presentation och kolla på äckliga maskar och löss i burkar) så hade jag stannat hemma. Mår nämligen sämre nu (öronen spökar igen - Vårdcentralen imorgon tror jag!) så det var inte riktigt värt att åka dit när man var sjuk.

Teréce & Tina


Caroline & River


Min fina namnbricka



Kanske hade uppskattat besöket mer om jag inte mådde som jag mådde, vem vet.
Betyg: 1 av 5 toasts

Kommentarer
Postat av: R

Jag försökte göra om namnbrickan i paint så det stod "river" istf "anna" :P

mina paint-skills var lika fantastiska som vanligt men det vart sjukt obvious när jag sparade den som .jpg

så irriterande



hur går det med familjen btw? :)

2010-03-25 @ 22:41:10
Postat av: Anna

Fail >< Men Tina & Carro tog ju också bilder, din bricka kanske syns bättre på dom :)



Jag har fortfarande inte fått nåt svar sen i tisdags! Får se nu i helgen om dom kanske har mer tid till att svara med tanke på att mailet jag fick i tisdags skickades 2-3 på natten haha.

2010-03-26 @ 15:56:48
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

hoppas det :)



oki, men du; ska du inte skriva ned lite i aupair-bloggen? :)

2010-03-26 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0