- SAKER SOM GÅR ATT KASTAS

- stor handduk + liten handduk
- mjukisar + t-shirt (att sova i)

Detta i nödfall om jag skulle behöva mer utrymme i resväskan! Ingenting jag direkt satsar på men bra att veta att man i alla fall kan göra lite mer plats om det skulle behövas :) Sen ska jag packa så lite kläder som möjligt (men ändå tillräckligt mycket om jag mot förmodan inte skulle hitta några andra kläder att ha på mig). Gäller bara att börja packa snart så att jag inte kommer till Bob alldeles för sent på lördag ^^ Ska hinna med att träffa Jennifer innan också!

Nu: få lite mer ordning i mitt rum!




Time has been replaced by a countdown; 5/175 days left to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0