- P.S. I LOVE YOU, DUBLIN...

Nu ska jag krypa ner i fåtöljen i vardagsrummet och kolla på P.S. I love you i mjukisar och min "I [heart] Dublin"-tröja. Gråter alltid när jag ser den filmen men nu har jag en känsla av att tårarna kommer strömma ännu mer. Dock av andra orsaker.

Jag hatar att känna det såhär. Vill komma tillbaka i vanliga rutiner och umgås med folk igen, för mycket egentid och tankar blir inte bra till slut. Vill bara få bort den här klumpen jag har i magen...

Aldrig någonsin har jag kännt såhär efter en utlandsresa, så fånigt egentligen, but I can't help it. Ingenting jag strävar efter direkt!





Känns weird att bara ha en countdown nu! ;;;_;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Kommer dock inte ihåg hur många dagar det är kvar nu så jag uppdaterar det imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0