- NERE...

Vilken ångest jag känner över att vara hemma igen! Det är otroligt jobbigt. Har haft en av dom bästa veckorna i mitt liv, klart man inte vill lämna det. Bara tanken att vara där varje dag är helt obeskrivligt. Luften. Atmosfären. Alla otroligt snälla människor. The Quays. Allting

Känns bara så vemodigt att komma tillbaka till Sverige efter en sådan otroligt underbar resa! Tillbaka till snön. Tillbaka till skolan och allt som hör till. Tillbaka till alla måsten. Där kunde man göra vad man ville, när man ville, vart man ville. Här finns saker som måste göras, som borde göras och som ska göras. Jag vill vara mer fri.
Visst, jag kommer åka tillbaka till Dublin - men då för att jobba. Jag kommer ändå ha saker som måste göras. Jag kan inte gå ut när jag vill, till exempel. Det är ändå det som är lite av en tröst - jag vet att jag kommer åka tillbaka. Vill bara inte att det ska vara ett halvår kvar.


Jag kommer väl landa om några dagar igen när jag kommer tillbaka i mina vanliga rutiner, men just nu känner jag mig bara väldigt nere. Vill lägga in och kolla på alla bilder i datorn, men ändå inte. Vet att jag kommer sakna det så otroligt mycket och vara på vippen till tårar för att jag vill tillbaka så otroligt mycket. Önskar att jag kunde åka dit en gång till innan jag flyttar dit! Hade jag fått stannat i 2-3 dagar till nu hade det varit helt perfekt. Så dumt att man inte hade råd med det.

Bilder och gladare inlägg kommer, men fy vad jobbigt allt känns just nu. Bästa resan i mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0