- LUDDIGT

Har bara en otroligt härlig känsla över att allting kommer lösa sig i slutändan!
Nu syftar jag främst på inlägget jag skrev igår om ånger (men också det här om att hitta en familj.) Försökte gå igenom vad exakt det är jag ångrade från resan och så... Varför, egentligen? Vad hade hänt om jag hade gjort nånting annorlunda? Och hade jag verkligen vågat ta chansen när jag väl fick den? Finns det någon lösning på "problemen"? Alla dom här småjobbiga sakerna som jag kanske vill ändra på, tänk om dom små detaljerna istället hade gjort den här resan till en riktigt skitresa? Att det hade blivit till det sämre istället? 

Ah, jag får inte ut exakt det jag vill säga på rätt sätt, frustrerande!

Poängen: nånting 'dåligt' händer alltid när man har kul, bara att acceptera. Och inte älta över det, som jag alltid lyckas göra. Jag tror att ett projekt för min del har börjat.

Att jag pratade med en viss person på FB nyss bidrog till det här inlägget, hihi. Ett orosmoment mindre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0