- JUST NU: PA IRLAND!

Internet fungerar faktiskt helt okej, jag ar chockerad!
Hade ju sagt att jag inte skulla blogga nagonting men jag far val passa pa nu nar det funkar :)

Resan gick bra! Inga forseningar eller bagage som forsvann, och vi hamnade pa ratt buss till O'Connel street. Riktigt billigt var det ocksa - endast 2.20 euro kostade det!
Sa fort vi kom fram till vandrarhemmet dumpade vi bara vaskorna och sen gick vi ut pa stan. Pizza Hut var forsta anhalten da vi kakade en riktigt god pizza! Sen vidare till St Stephens Green shopping centre for att inhandla nagonting att ata tillbaka pa vandrarhemmet, i detta fall blev det kakor och kaffe ^^

Imorgon har vi inte riktigt bestamt vad vi ska gora, men om vadret ar lika fint som idag blir det kanske St Stephens Green eller Merrion Square, glass och lite tjatter pa nan bank. Kanske inhandla nagot att ha pa onsdag ocksa da det ar Paddy's Day!

Bilder vantar jag med att ladda upp nar jag kommer hem igen, vill inte spendera all min tid har framfor en dator. Beroende pa hur upptagna datorerna kommer vara sa far jag se om jag bloggar nanting mer. Om inte sa hors vi pa fredag igen!

(Konstigt att inte kunna anvanda dom tre sista bokstaverna i alfabetet, aaaah!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0