- JOJO

Mitt humör är verkligen som en jojo! Jag skyller på att jag är sjukare.
Meeen, det är faktiskt jobbigt när man mest får negativa svar angående au pair-familjer, man börjar ju tro att "felet" ligger hos en själv. Men men, man kan inte behaga alla!

Hittade i alla fall en blogg om en tjej som var au pair i Dublin februari-maj förra året. Efter att ha läst alla inlägg från den perioden kan jag inte vara mer säker på att det är Dublin jag ska åka till! Skickade i alla fall iväg ett mail till henne med lite frågor som jag hoppas hon kan besvara :) Försöker hitta fler sidor som Au Pair World för att öka chanserna att hitta en bra familj, men det verkar som att man måste betala för att kunna kontakta familjerna! Gratis att bli medlem, men sen måste man betala när man hittar en familj som man är intresserad av. Nåja. Ska fortsätta googla runt lite! Vore bra att hitta fler au pairer som varit där eller är där nu som man kan ta kontakt med.

Google, vad skulle jag ta mig till utan dig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0