- INLÄGG I MIN ANDRA BLOGG!

Hej! :)
Jag har nu uppdaterat lite i min andra blogg i och med att jag redan nu börjat kontakta familjer. Eftersom jag inte kommer skriva i den flitigt än så länge så kommer jag länka till den härifrån så fort den uppdateras.

Bloggen: http://dublinaupair.blogg.se/

Observera! Man måste ha Word på datorn för att se hur texten ska se ut (French script) vilket jag inte kan göra just nu. Texten är överdrivet stor och typsnittet är fel. Ett krav på min nya dator är att Word måste finnas med haha!

I övrigt så är det full rulle här hemma, Benny fyller nämligen år idag! Återkommer senare ikväll eller imorgon, då jag även ska börja ladda upp bilder från resan (äntligen).





Time has been replaced by a countdown; 145 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0