- BILDER PÅ STUDENTMÖSSAN

Istället för att packa och fixa som jag borde göra sitter jag istället vid datorn. Grattis Anna! Passade även på att fota studentmössan lite så nu kommer det bilder på den :)

Yay! 'Anna' på vänster sida, grön sten i mitten för NV-linjen


'Nv-College 07' på höger sida


Det syns att jag endast fått ungefär 20 timmars sömn sen i måndags va?


Södermanlandsgripen


Svensk flagga inuti, ficka för leg/pengar, 'Stockholm' graverat i skärmen


I bak: 'Sjödal' & '2010' (suddig bild för att jag inte kunde ha blixten uppe + dålig belysning i mitt rum)


Och även ett skydd att kunna ha på flaket för att undvika att mössan förstörs av diverse alkoholhaltiga drycker




Skyddet valde jag som sagt att ha för att undvika att mössan förstörs. Känns liksom onödigt på nåt vis när man pröjsade nästan 1000 kr för mössan!
(och jag måste berömma mig själv för att jag blivit så duktigt på att ladda upp bilder, tjoho.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0