- AAAJ MITT ÖRA! :(

Aaaah jag har så förbannat ont i mitt högra öra - jag vet inte vart jag ska ta vägen! Ska jag sitta, stå, ligga, kräla, springa, krypa för att få det att göra mindre ont? Varför är inte sjuksköterskan mamma hemma när man behöver henne? :(

Om det här inte går över till imorgon måste jag överväga att stanna hemma från skolan, och i såna fall gå till Vårdcentralen eller Närakuten. Så typiskt, vi som ska till Smittskyddsinstitutet imorgon! Tydligen jättesvårt att komma in där och jag lär inte få fler chanser att besöka stället. Men jag kommer inte gå om jag har såhär ont, kommer inte ens kunna sova inatt i såna fall!

Om man har såhär ont i örat, kan det bero på öroninflammation eller något annat då? Det känns otroligt varmt också (om man jämför med det andra örat) och "dunkar" eller vad man ska säga, om det nu skulle påverka nånting.

Mami, kom hem!


Kommentarer
Postat av: R

Öroninflammation. Alla klassiska symptom.

Beklagar.

2010-03-24 @ 19:58:03
Postat av: Emma

Hej har du haft en bra dag ? =)

kramkram

2010-03-24 @ 20:53:09
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hade intensiva smärtor i cirka en timme men nu är det nästintill borta :) Gör dock ondare igen om jag hostar, nyser, hickar eller gäspar. Hm. Men får ändå se imorgon om jag kommer eller inte, men jag ska verkligen försöka!

2010-03-24 @ 21:47:34
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Anna

Såg förresten en kommentar som jag både glömt acceptera och svara på, att jag inte kommenterar din blogg. Det går inte! När man trycker på "Kommentarer (x)" så kommer man inte till den där rutan, det är bara reklamrutan och sen "Trackbacks". Har du nån inställning som gör att man inte kan kommentera?

2010-03-24 @ 21:50:29
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

ja, jag har tagit bort kommentars-funktionen, dels för att jag inte pallar spam-kommentarer, dels för att jag är så jävla less på folk som bara bloggar för att få uppmärksamhet (dvs kommentarer).

jag vet att du gillar kommentarer, detta är inte ett påhopp - din blogg är superbra! :D

2010-03-24 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0