- TVÅ INKÖP

Hej :)

Måste bara visa två av mina bästa köp som jag gjorde i Dublin sist jag var där!

Yankee Candle; Blueberry Scone



Charlotte Brontë - Jane Eyre


Ljuset brinner just nu för fullt inne i badrummet och det luktar så underbart gott! Kan inte ens beskriva hur gott det luktar. Hade jag inte kunnat se vad det var och bara luktat på det hade jag trott att det var ätbart! Ska definitivt inköpa ett nytt sådant när jag kommer till Dublin :) Kommer inte ihåg adressen till butiken men jag vet vart den ligger.
Boken då. Jane Eyre - en fantastiskt bra bok! Rekommenderar den verkligen. Om jag skulle beskriva vad den handlar om skulle jag bara berätta för mycket av historien vilket inte vore så kul; läs den bara! Köptes på The Winding Stair, en mysig liten bokhandel precis vid River Liffey. Köpte även Great Expectations av Charles Dickens i samma utgåva, men den är marinblå och har silvriga/guldiga (kommer inte ihåg) mönster istället. Har dock inte hunnit läsa den ännu!

Nu ska jag snart sova, imorgon väntar en dag på stan med Halmstadsgänget! :)



Time has been replaced by a countdown; 49 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0