- HELGEN

Det känns som att jag har kommit tillbaka till bloggandet just nu vilket känns bra! Jag har nästan glömt bort hur kul det är att blogga och jag har faktiskt saknat det, men jag har inte riktigt vetat vart jag ska börja nånstans, om jag ska ta med det som hänt under tiden jag varit frånvarande, bilder osv. Om jag har ork och lust kommer väl lite bilder upp.

Nåja, i fredags efter jobbet ställde jag mig och bakade muffins - Malin fyllde nämligen år! Det firades med några grannar och god mat (grillat. igen.) och kvällen var otroligt mysig trots alla mygg. I lördags sepnderade jag dagen hos Villy och höll honom sällskap samt hjälpte till med lite förberedelser inför hans inflyttningsfest, marinerade kött, gjorde vitlökssmör, gjorde grillspett av det marinerade köttet och lite sånt. Sen kom, ungefär, samma personer som dagen innan hemma hos oss ;) Inget fel med det dock! Ännu en mysig kväll med många skratt. Och mygg.
Idag kom mormor & Lasse till oss för att fira Malin i efterskott, men gud så olidligt varmt det har varit idag! Ute är det varmt, inne är det varmt, i skuggan är det varmt - vart man än är så är det varmt!!! Ska ta en svalkande dusch om en stund tror jag...

Imorgon blir det jobb igen vilket inte alls känns lockande, vad hände med helgen egentligen? Vore nice om det regnade nu i veckan och var lite svalare så att man klarar av att jobba i alla fall!

Nu ska jag vara lite social igen innan mormor & Lasse åker hem igen. Vi hörs nästa vecka, ciao!

Jag & Malin i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0