- BILDEEER!

God eftermiddag! (:
Idag kom jag inte upp ur sängen förrän närmare ett hehe, så otroligt skönt att sova ut för en gångs skull! Jag är ensam hemma med Nicklas då dom andra är och handlar, vad vet jag inte riktigt. Dom har tagit bort vår diskmaskin som varit trasig sen i somras (fy fan för att handdiska varje dag!) så med lite tur är dom kanske på jakt efter en ny diskmaskin! :D
Vad har jag gjort idag då? Ätit en sen frukost, busat med Lucifer och kollat på Biggest Loser, givande dag om jag får säga det själv. Och vet ni vad? Jag har till och med tagit lite bilder! Ni fick inte en hjärtattack nu va? Haha. Ska verkligen försöka ta fler bilder, även fast det bara är tråkiga söndagsbilder som dom här.

Det började med att Lucifer hoppade in i torktumlaren, haha!


Aw, söta fettokisse :*


Han tyckte det var riktigt spännande att vara där inne, fick inte ut han förrän jag...


...lockade han med lite strömming, vadå fokuserad haha?


Fick han på bild när han hoppade efter strömmingbiten. Tur att jag inte fick dom där klorna i mina fingrar istället hehe.


Sen gjorde jag iordning en sen frukost till mig själv, började inte äta förrän halv tre


Allting blir så mycket bättre med te från Kusmi Tea, en jättesöt jordgubbe att lägga löstet i & en jättesöt mugg!


Lucifer ligger alltid så skumt när han sover... Tror att han hamnade i matkoma efter strömmingen han fick ;)



Skäll gärna lite på mig om jag inte laddar upp nå fler bilder i veckan! Om ni nu vill ha bilder såklart (: Tänkte fota "husesyn"-bilder, både inomhus och utomhus, så att dom som inte vet hur jag bor får se det, men det fotar jag hellre i sommar då våran tomt är helt fantastiskt fin!





Time has been replaced by a countdown; 42/212 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

proppskåpet har blivit STORT! fort. söt dock, mycket mycket söt! :)



mer mer meeeeeeeeeeeeeer bilder :D

2010-01-31 @ 16:19:38
Postat av: Anna

No shit! O_O Han är asfet haha. Men han är faktiskt 1½ år nu, så han kanske inte är SÅ jättestor i alla fall.



Ska verkligen försöka! (: Värdelöst att ha en kamera om man inte tar bilder, men det gäller att komma ihåg att fota också hehe ;)

2010-01-31 @ 16:32:08
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0