- NÄSTA MÅNAD SMÄLLER DET!

Jag kan nu med glädje (och fjärilar i magen) säga att jag & Precious åker till Irland nästa månad

Vi pratar just nu om att ha en "Irländsk afton" när vi ses om två veckor. Det ska verkligen bli jättekul! Vi ska dricka Guinness/Kilkenny/Murphy's, lyssna på irländsk musik, laga någonting typiskt irländskt (med hjälp av den här sidan) - samt planera resan lite mer! Ska vi sova över hos varandra natten innan, & isåfall hos vem? Hur ska vi ta oss till och från Arlanda? Ska vi göra någonting speciellt när vi är i Dublin, besöka nåt speciellt ställe? Hur mycket pengar ska vi lägga undan för att göra ditt och datt? I think you get my point!

Det känns som att den här resan inte kan bli misslyckad på något vis!
Bästa vännen + Dublin + Paddy's Day = ett vinnande koncept ♥

Jag kan babbla på hur mycket som helst om Irland, som ni nog redan har märkt, men bara jag kommer att tänka på det så skiner hela jag upp och en miljon saker att säga dyker upp i huvudet. Lovar att skriva upp allting här som vi kommer fram till då vi ses!

Jag & Precious


The Dubliners - Whiskey in the jar






Time has been replaced by a countdown; 41/211 days left to go.

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

åh vad roligt =)

2010-02-01 @ 14:14:53
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emmelist

kul att du vill vara med i dagens blogg! drar finalisterna imorgon bitti som sagt ;)

2010-02-01 @ 17:07:02
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0