- TYPISKT!

Eftersom klockan är efter 00.00 så betyder det att jag har fått mina pengar (underhållsbidrag). YES tänker jag då, då kan jag beställa min biljett till Jethro Tull och hämta ut den redan imorgon! Jag går in på Ticnet, loggar in, söker på JT, väljer typ av biljett och antal, klickar vidare... men kommer till det här:

"Tjänsten är stängd på grund av nattunderhåll (23.30 - 06.30)"

Nåja, en dag till kan jag minsann vänta men ändå så sjukt irriterande när man väl ska beställa biljetten! Biljetten kostar 500kr, jag har lovat en massa folk att fylla på min mobil vilket jag då gör med 299kr för att kunna skicka gratis sms i en månad (fyller jag på med ett lägre belopp försvinner pengarna på en gång), och då har 800kr redan försvunnit. Grattis Anna! Pengar som jag egentligen skulle lagt på Irland men jag vågar inte vänta med att beställa biljetten till JT. Tänk om dom skulle ta slut? Katastrof! O_O Det här är nog min enda chans att se dom och det vill jag verkligen inte missa. Så olägligt av dom att ha konserten nu i vår bara ;) Ska försöka vara riktigt sparsam den kommande månaden och ändå försöka lägga undan en femhundralapp eller mer, vill ha med mig så mycket pengar som möjligt till Irland. & om jag "inte lyckas" spendera allt så ska pengarna som blir över sparas till min dator som jag ska köpa. Är det inte den ena saken att spara pengar tull så är det den andra hehe.





Time has been replaced by a countdown; 48/218 days left to go.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej...kanske värt att försöka läsa dom alla då? jag är så dålig på böcker :P

2010-01-25 @ 16:40:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

googla på mobilblogga blogg.se så får du svaret :D

2010-01-25 @ 16:40:38
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0