- TVÅTUSENTOLV

Eller tjugohundratolv, vad man nu föredrar. Vi kom iväg på bio till slut och jag & Villy kollade på 2012 (medan mamma, Malin & Benny kollade på Göta Kanal 3), och alltså... det var nog en av dom sämsta filmer jag sett! Den var så otroligt förutsägbar så det var nästan inge kul att titta. Man visste precis vad som skulle hända och hur den skulle sluta på ett ungefär sen. Bortkastade pengar, myes. Fick nöja mig med att dregla lite över Sasha, den ryska piloten, fram tills han också dog såklart haha ._.

Har ni sett filmen? Tyckte ni den var bra eller dålig?

Jag ville egentligen se Avatar efter att ha hört att den är otroligt sevärd och bra, men det fanns bara EN biljett kvar på 3D-visningen! Typiskt va? Men jag ska troligen se den med Villy & Viktor på lördag istället men då får vi se till att reservera/köpa biljetter innan ^^


Skitfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0