- SNABB UPPDATERING

Jag lever! Eller ja, knappt. Har ont i magen och mår lite illa ): Ska snart sova och hoppas på att det går över till imorgon!

Igår efter skolan mötte jag upp Jennifer och hennes pojkvän och umgick med dom i över ett dygn, därav ingen uppdatering. Det var otroligt roligt att få träffa J igen då vi inte träffats sen i juli/aug förra året! Vet inte vad som hände riktigt... Vi gjorde inte så jättemycket, jag & Jen skrattade mest hehe ;) Nej men vi gjorde egna hamburgare, spelade tv-spel, drack lite vin, nördade på facebook och gick med i typ hundra team (det var för övrigt dom vi skrattade åt hehe), kollade på film, kollade på South Park, & idag följde jag med dom in till stan och var med när hennes pojkvän tatuerade sig (:

Väl hemma idag så kollade jag på matchen mellan HV71 & LHC, kollade på en film vid namn Flood, och sen hamnade jag här. Eftersom jag inte lästa några bloggar på heeela dagen igår så tog det sin lilla tid haha. Åt sushi till lunch igår förresten, mumsmumsmums! Synd att det ska vara så jäkla dyrt annars hade jag ätit det mycket oftare. Fast det kanske är bra ändå då ;)
Nu ska jag faktiskt sova så jag svarar på kommentarerna jag fått imorgon istället. Mår mer illa nu än när jag började skriva så vi får se hur det här slutar. Saliv saliv saliv. Nu måste jag gå. God natt!

Kommentarer
Postat av: panda

håper du må bedre i måren!

hehe jeg leser egentlig bare fire til 5 stykker fast men så er jeg ofte inne på mange andre selv om det ikke er hver dag:) jeg er en sånn hoppende leser men kommer alltid tilbake:P hehe...:D



fant din blogg via bloggtrafikk siden):)

2010-01-22 @ 16:49:38
URL: http://pandasverden.blogg.no
Postat av: Ebba (ebbaelinlantz)

Snygg blogg!

2010-01-22 @ 16:58:12
URL: http://ebbaelinlantz.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Sv; alldeles för många för att orka rabbla upp här. ;) He.

2010-01-22 @ 19:09:39
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0