- SCHEMA

Suck, det var inte en diskmaskin dom var ute efter. Det ska tydligen bara vara ett stort hål under diskbänken nu haha, såvida dom inte drev med mig. Vi har gjort upp ett diskschema nu i alla fall eftersom det mest är Villy, mamma & jag som diskar annars:

Måndag: Villy
Tisdag: Nicklas
Onsdag: jag
Torsdag: Malin
Fredag: Eva
Lördag: Benny / Eva
Söndag: Eva / Benny

Den som lär följa det här schemat minst är min slackiga bror Nicklas. Han kommer komma med jag-vet-inte-hur-många ursäkter och undanflykter, så att nån annan får diska på hans dag. Mamma ville även att vi skulle göra ett schema över vilken dag i veckan man ska laga mat. Uh. Jag kan laga mat om jag vet vad jag ska laga & hur mycket jag ska laga, annars är jag rätt handikappad i köket. Jag måste helst ha ett recept som jag kan följa till punkt och pricka när det gäller mat. När jag bakar muffins däremot kan jag ändra och experimentera (sp?) lite hur jag vill. Önskar att jag hade det "självförtroendet" när det gäller matlagning också haha.

Imorgon ska mamma troligtvis köpa det där halvårskortet jag nämnde förut som gäller på Huddingehallen (: Då kommer jag börja träna på måndagar, tisdagar & torsdagar, förutsatt att det inte är nån viktig match i hockeyn som jag inte "kan" missa hehe. Hoppas att det går bra!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

men nej :D varför coop`? :P

2010-01-31 @ 22:36:06
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0