- INSIGHT FLEXI MAP 1:12500

Idag efter skolan gick jag in en sväng på Akademibokhandeln för att fördriva tiden lite. För några veckor sedan fyndade jag första Harry Potter-boken på irländska för endast 30kr, och idag såg jag att dom hade lagt till fler grejer till "30krs-bordet" - bland annat kartor över storstäder! Jag började genast bläddra igenom alla exemplar och den sista i bunten var en karta över Dublin, vilken tur man kan ha! :D
Dom som gjorde kartan har även tänkt till: kartor brukar ju oftast vara gjorda av ett lite tjockare papper men den här kartan var gjord i ett lite plastigare material så man även kan ha kartan framme när det regnar utan att den förstörs ^^ Fem av fem toasts!

Jag tror att jag kommer ha stor nytta av den här kartan när jag är i Dublin, både nu i mars om vi ska till nåt speciellt ställe och även när jag flyttar dit. Risken för att gå vilse minskade rätt mycket nu! Synd att jag inte fick sånt bra betyg i orientering, man måste ju kunna hålla kartan rätt och massa shizzle men det ska nog gå bra. Jag hade nog inte köpt kartan för det pris som den egentligen kostade (120kr), men nu när den bara kostade 30kr så får man ju passa på (:


Klicka på bilden för att komma till originalbilden och för att kunna förstora den

Nu ska jag krypa ner under täcket och somna till Jumanji, sov så gott!
Gör ni också såhär? ^^ (Facebook-grupper)
"Counting how many hours of sleep I will get right before I go to bed." 
"When I can't fall asleep, I start counting hours I have left till I wake up."





Time has been replaced by a countdown; 44/214 days left to go.

Kommentarer
Postat av: ELSA

Hej, vill du få presentkort på nästan vilken butik som helst, helt gratis??? Bli medlem här: http://gratisbio.se/?RecruiterID=100135 =)

2010-01-30 @ 00:42:25
URL: http://elsaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0