- HUVUDVÄRK

Har en huvudvärk som heter duga ): Trots att jag har druckit en massa vatten och tagit en Alvedon så vägrar den försvinna... Blir stressad av att kolla på klockan hela tiden också och se hur den bara tickar iväg - "snart ska jag gå upp", "nu har det gått en timme till", "klockan ringer om si och så många timmar". You get my point. Lång dag i skolan imorgon också, annars brukar jag klara av att gå till skolan ändå fast jag inte sovit så länge (självförvållat i såna fall, inte som nu t.ex.). Om jag inte får sova relativt snart så stannar jag hemma imorgon! Jag kommer inte klara av att gå mellan 8 och 15 med ~4 timmars sömn bara. No way.

Får se hur jag känner mig imorgon helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0