- GRATTIS MORI! :*

Tänkte bara säga att jag lever, var ett tag sedan jag uppdaterade nu. Inte mycket har hänt de senaste dagarna men idag fyller min kära mori år! (: 44 år blir hon i år, grattis! Eftersom jag var uppe inatt och kollade på matchen mellan Sverige-USA (03.00-05.30. jävla skitmatch var det också) så var jag uppe och sjöng för mamma halv sex imorse ^^ Av mig fick hon nya bestick, en sisådär 60 st haha. Hon var med när jag köpte det så det var ju ingen spänning direkt.

Nu ska jag äta och sen ta tag i berget med disk - mamma har nämligen beställt att jag ska baka muffins, men då måste jag bort med allt det andra först. Suck.

Hörs kanske senare, ciao!

Kommentarer
Postat av: Marielle

var gärna med och tävla om unika peaceörhängen från by M på min blogg!



http://mariellep.blogg.se/2009/december/vinn-peaceorhangen-fran-by-m.html#comment



kram =)

2010-01-05 @ 00:53:33
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0