- *FNISS*

Jag är trött. Alldeles för trött. Är det normalt att fnissa/skratta för sig själv? Jag kan nämligen inte sluta haha! Började med när jag läste min egen statusuppdatering på FB där jag fick med ordet "fucktard" som jag tycker är hysteriskt roligt. En kort stund efter det kommenterar R min status och jag börjar fnissa helt okontrollerat haha. Jag är verkligen trött! Saken blev inte direkt bättre när jag läste det senaste inlägget (Så trött....) i den här bloggen, som jag för övrigt följer slaviskt - den är sjukt rolig och bra! Fyihelvete vad jag började skratta! Ni måste tro att jag är helt dum i huvet eller nåt, men jag skyller som sagt på tröttheten hehe. Grejen är att jag inte kan sova! Hur störande är inte det på en skala? Råkade powernapa i inte mer än 5 minuter, och det räckte tydligen för att göra mig "pigg". Ska give it a try om ett litet tag igen ^^





Time has been replaced by a countdown; 61/231 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

kom på att jag ska komma ihåg att ta med 20kr till dig imorgon. hittar ingen penna. hittar inget papper. blir helt galen. "skriver" "20" med tops på golvet så jag ska se det imorgon.



sedan kom jag på att jag kan lägga 20kr i jackfickan redan nu. gratulerar river, gratulerar!

2010-01-12 @ 22:34:54
Postat av: Anna

HAHA, grattis! xD



Jag är inne på Au Pair World och kikar lite nu (: Inte lätt att hitta familjer NU men jag har ändå lagt till ett par stycken i mina favoriter!

2010-01-12 @ 23:00:52
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

xD



awesomeness

2010-01-12 @ 23:10:29
Postat av: jennifer

Fiin blogg, Kika gärna in i min blogg och kommentera lite , följa varann ? bloglovin? <3



Hoppas allt e brA?

2010-01-13 @ 20:05:50
URL: http://jenkiii.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sv: Ah, va korkar jag är xD Haha, jag ska aupaira och studera tyska samtidigt :D Och resa en massa har jag bestämt :D

2010-01-13 @ 22:52:30
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Maiken - mitt liv i bilder og tekst!

Likte designet ditt! :)

2010-01-14 @ 15:44:20
URL: http://norasund.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0