- FEL SMS

Måste bara tipsa om en sida jag hittade till idag! Det är folk som lägger upp sms som dom har skickat till fel person, eller fått sms från någon som någon annan egentligen skulle få, och så får man även se svaren dom fick tillbaka (om dom fick något vill säga). Underhållande läsning! :D

Exempel:
Till: Pappa
Sms: Luktar kalaspuffar när jag kissar. Fan är det någe fel? Ska man testa sig?
Svar: Haha du har druckit öl. Det där känner jag igen.
Förklaring: Skulle skicka till en polare. Blev lite orolig att jag fått något annat skit. Men min erfarne far hade tydligen varit med om samma sak. :)


Till: Mannen
Sms: Tja snygging, min man kommer inte hem förrän 4 idag, om du vill komma, kom kl 12, då har lillen somnat så kan vi knulla som satan... miss you!
Svar: Han ringde men jag vågade inte svara...
Förklaring: Det va inte meningen att min man skulle få messet men nu blev det så och vi är skilda idag och jag lever ihop med min älskare, och är lyckligare än någonsinn :)


Gå in här för att läsa fler!

Kommentarer
Postat av: R

satte mig vid datorn oh bah "måste. hitta. underhållning."

thank you very much

2010-01-05 @ 21:19:21
Postat av: Anna

Mycket bra underhållning om jag får säga det själv! :D

2010-01-05 @ 21:22:22
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe hittade de också för nån vecka sen och började läsa, helt stört vad folk skriver ibland ;)

2010-01-06 @ 01:47:07
Postat av: Jen

Oj, blev lite fel på kommentaren innan, glömde skriva in att det var jag, men det kanske du förstog? :)<3

2010-01-06 @ 15:42:25
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: IJDVJSDILO

ha haha XD den där sidan hamnade på mina favoriter direkt :D :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0