- FAILURE

"I hate it when you make plans....get excited.....they never happen"
(Jag borde nästan ha en "Facebook group of the day"...)

Ja, ungefär så. Inte så lyckad kväll direkt och jag är fortfarande smått pissed. Kollade även på Robinson-finalen och jag tyckte att det var helt felfelfel person som vann!
Hade räknat med att göra helt andra saker just nu än att sitta instängd på mitt rum en lördagskväll utan att ha nånting att göra. Absolut ingenting. Alla andra har dessutom gått och lagt sig nu (förutom Nicklas och hans kompis) så jag vettefan vad jag ska göra - pilla mig i naveln och vänta på bättre tider kanske?

/ pissed




Time has been replaced by a countdown; 43/213 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0