- 2 MÅNADER

Jag måste lätta på hjärtat lite. Jag ska skriva en sak som jag aldrig någonsin trodde att jag skulle skriva.
Jag tycker Lady Gaga's låt Bad romance är bra! No biggy kanske, men jag har aldrig riktigt gillat Gaga, förutom den här låten nu då. Den är ju lååångt ifrån Jethro Tull-låtar-bra men ändå ;) Eh, ja.


Med det sagt så ville jag bara säga att det är två månader kvar till Irland nu! :D Känns som att det bara var förra veckan vi bokade resan. Tiden går minst sagt ruskigt fort. Det sköna är att jag har sportlov vecka 9, går i skolan en vecka, har "lov" igen när jag åker till Irland, sen går jag bara 2-3 veckor i skolan och så är det påsklov igen! Sköni.

Hela den här skolveckan har också varit otroligt skön. Slutat tidigare varje dag och knappt gjort nånting vettigt på lektionerna. Min jobbigaste dag kommer vara i morgon då jag går full dag och faktiskt kommer göra nånting på lektionerna (svenska, tyska steg 2 & skoltidning). Går ändå "bara" mellan 12.05 och 15.50 så det ska nog gå bra ändå ^^

Nej, slut på det här svamlet. Ska läsa lite bloggar nu hade jag tänkt, heido!




Time has been replaced by a countdown; 59/229 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

härligt härligt härligt



avundsjuk avundsjuk avundsjuk

2010-01-14 @ 19:36:30
Postat av: Angelica

Åh, Irland vore inte helt fel!

2010-01-14 @ 23:08:42
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Sv: Ja, det ska bli grymt kul :D



Hur länge kommer du stanna på Irland? (jag tänkte eftersom att du åker hem över jul men åker till irland redan i aug/sep!) Glömmer man något är det ju bara att åka hem och hämta det (kommer ju ofta billiga erbjudanden :D) eller be någon skicka dem ;D

2010-01-15 @ 09:34:48
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Sv; kan tro det! :D Nej, jag har aldrig varit där än så länge.

2010-01-15 @ 16:32:12
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: m o l l i e - fotoblogg.

Hej på dig, fin blogg! :D



Kika in på min ny öppnade blogg.

Det är en fotoblogg! :D

Lämna gärna en kommentar, när du ändå är där!



Kram

2010-01-15 @ 18:34:27
URL: http://molliesfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0