- TRÄNINGSVÄRK!

Har som sagt börjat träna med mamma nu då hon köpte ett månadskort* till mig i måndags. Gårdagens träning känns kan jag säga!

Måndagar: Step (60 min) - "Ett konditionspass där vi använder oss av brädor. Utmanande koreografi, rekomenderas att du har tränat step förut."

Tisdagar: Flexistyrka (45 min) - "Här skapar vi vibrationer med hjälp av en 150 cm lång stav. Vibrationerna som följer når längre och djupare i kroppen och stimulerar bl.a de djupa musklerna i bålen. Du ökar muskelstyrkan, uthålligheten, förbättrar hållningen, lindrar och motverkar samt förebygger axel och rygg smärtor. Vi arbetar även med hantlar och skivstång."

Torsdagar: Aerobic Bas (60 min) - "Fartfylld och rolig aerobic med enkel koreografi. Båda fötterna i golvet med hög puls. Passar även dig som är nybörjare."


Den jobbigaste är det vi tränar på tisdagar, trodde jag skulle smälla av igår! Har fortfarande träningsvärk. Kan ju även tillägga att det var med sit ups, armhävningar och utfall på träningspasset. Jobbigt! Det på måndagar är jobbigt på ett annat sätt, stog mest som ett frågetecken i måndags. Det stämmer att koreografin är utmanande, så som man skulle snurra runt och hålla på.

* mamma ville inte köpa ett halvårskort då hon inte riktigt tror på att jag verkligen ska träna med henne haha! Hon köper istället månadsvis om jag tränar med henne som planerat (:



Time has been replaced by a countdown; 39/209 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0