- SUCK!

Blir ni förvånade om jag säger att blogg.se krånglade igår kväll? Inte jag i alla fall, för det var precis vad som hände. Igår fick jag sova i Malins rum då hennes kompis Elin var här och sov över. Mamma antar automatiskt att dom får sova i min dubbelsäng då, vafan liksom?! Så det var bara för mig att snabbstäda rummet och bädda rent i sängen...

Jag hatar att ha udda örngott! Varför säljs det oftast inga lösa örngott när man köper ett påslakanset?

Nu blir jag påmind om anledningen till att jag lägger upp bilder så sällan - det funkar ju aldrig!
Snart byter jag bloggplattform, jag orkar inte med det här krånglet!


Ska hem till Alexandra om ett litet tag, tar med kameran men vi får väl se om jag ens kan ladda upp bilderna. Hörs senare ikväll eller imorgon...

/ bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0