- "MEN ATT VRESIG SALLAD VAR SURKÅL KUNDE DU I ALLA FALL!"

Från Krigge @ bilddagboken, bildtext till dagens bild:

Jag har haft EN ledig dag den senaste månaden, och ska jobba 15 dagar i sträck på PFM Resesarch nu. Medan jag sitter och väntar på att folk ska svara, brukar jag sitta och kladda.
Förra veckan knåpade jag ihop ett korsord till Rikard.

"Vad då, burkförvaring av ägg?" sa Rikard.
"Har du aldrig hört talas om äggburk?"
"Nää! Och masturbera på snedden?!
"Ja, snerunka!"
"Finns ju inget som heter snerunka!"
"Jo, i mitt korsord finns det!"
"Du är skum, älskling..."
"Men att vresig sallad var surkål kunde du i alla fall!"

Det var väldigt roligt att göra korsord. Även om vissa av orden var långsökta och påhittade.


Hahahaha! Jag sa att hon borde satsa på ett jobb inom korsordsbranschen istället ;D

Kommentarer
Postat av: Alex

hahha fyfan va bra! Snerunka! haha xD

2010-02-03 @ 20:45:29
URL: http://niflis.blogg.se/piecebypiece
Postat av: alex

btw.. tror du bussen går imorrn? xD

2010-02-03 @ 21:11:35
URL: http://niflis.blogg.se/piecebypiece

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0