- IRISH NIGHT

Hej! :)
Jag kom hem runt 5-tiden idag efter ett mycket lyckat dygn med Bob. Shit vad vi har skrattat och haft kul! Meningen var väl att vi mer eller mindre skulle planera större delen av resan genom att skriva en liknande lista som jag, R & E gjorde förra året, men det gick sådär med det. Har ett gäng bilder att visa, hoppas att det funkar bara!

Som utlovat tog jag med mig bland annat musik & Guinness-glas


Efter att ha varit och handlat började vi laga maten - Shepherd's Pie! Dock använde vi köttfärs istället för lamm (man tager vad man haver) så jag tror att det heter Cottage Pie istället. Ruskigt gott blev det och jag ska definitivt laga det fler gånger!


En av Bobs tre katter - Semlan


Bob i köket och katt nummer två - Skorpan


Lägger upp köttmojset i en form


På med potatismoset


Strö över ost och voilà, färdig för ugnen!


Dukat för två ;)


Bob hugger in på maten, älskar bilden! :D


Det ser verkligen inte aptitligt ut men ack så gott det var! Vi åt upp allting. Dock inte på en gång, men ändå. Vi var hungriga, okej?


SKÅL!


Guinness <3


Jag & Precious :)


Dansaaa & skuttaaa!


Jag dansade och skuttade jag med ska ni veta


Eh ja, som sagt. Jag bjuder på mig själv i alla fall!




Med tre bilder kvar att ladda upp strejkar det men men, fick upp såhär många i alla fall! Resterande tre kommer upp senare ikväll eller imorgon, då kommer det även att komma upp tre youtube-klipp från igår. Hehe. Vill varna redan nu att vi inte var helt nyktra då, okej? :D

Nu är det hockey som gäller, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0