- FORTS. IRISH NIGHT

Får vi se om det funkar nu då :D

Vi dansade mest till Whiskey in the jar, även på denna bilden tror jag haha


Fylla på med mer Guinness


Och kvällens sista bild



Som utlovat så kommer också här några youtube-klipp!

Jag filmar när Bob dansar. Man hör mest bara när jag skrattar haha!


Här trodde jag att Bob skulle fota först, men icke...


Och här dansar vi till Whiskey in the jar. Man märker när vi börjar tröttna, va?




Eh ja, som jag nämnde tidigare var vi inte nyktra ;) Kul som bara den hade vi i alla fall!

Kommentarer
Postat av: R

jag är sjuk :(

öronen på tapeten igen och 39C :(



men jag har skickat din text till religionen :) (till [email protected])

2010-02-14 @ 15:40:16
Postat av: Anna

Okej ._.



Tack :)

2010-02-14 @ 16:03:16
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

jag klunkar vidrigt te och VIDRIG havtornsjuice i ett tappert försök att bli frisk! :/

2010-02-14 @ 18:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0