- FÖR EXAKT ETT ÅR SEDAN...

... befann jag mig på Irland med Ellie & River! :)
Tänkte blogga om det här igår (då det var dagen vi åkte för ett år sedan) men jag gick och la mig tidigare istället.

Bild tagen: 2009-02-24 19:55



Närmsta jag kunde komma den faktiska tiden just nu!
Vill ni se fler bilder är det bara att gå tillbaka ett år i arkivet, eller gå in i kategorin "irland-pirland" och kika lite ^^ Annars hade jag tänkte lägga upp lite bilder från resan här igen men jag kommer nog inte hinna med det förrän på söndag eller senare! Efter skolan imorgon ska jag baka sjukt många muffins, mer om det i ett inlägg alldeles strax :)
Hej så länge!




Time has been replaced by a countdown; 18/188 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0