- DET KOMMEEER!

Vad har hänt med mitt bloggande egentligen? Lovar att jag ska ta tag i det snart igen!

Som några av er kanske redan vet så har min dator gått sönder igen, eller snarare laddaren i detta fallet. Ska norpa Villys laddare nån dag (som egentligen inte passar, den är för liten) för att föra över alla bilder, först och främst, från datorn till min externa hårddisk - inklusive bilderna från Dublin. Har fortfarande kvar nästan alla dom bilderna i kamerorna just ifall något sånt här skulle hända - bra initiativ, Anna! Det kommer alltså dröja ännu längre innan bilderna kommer upp här men som jag sagt: bilderna från dag 1 till 4 finns uppladdade på min Facebook!

Nu måste jag byta om, sen blir det träning med mamma och Alexandra klockan 7. So long, ciao!




Time has been replaced by a countdown; ~123 days left to go.
WHAT?! Är nedräkningen snart redan nere på under 100? Galet. Kommer vara på Irland in no time!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, jag kollar in din blogg varje dag i hopp om nya inlägg :) Sen tycker jag vi måste ses snart så får du också träffa Alfons :D <3

2010-04-21 @ 10:25:00
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: Sanna svarar

Hehe okej. Förresten, hur kommer det sig att du vill bo i jjust Dublin? :) Jag hamnade ju här av en slump, visste inget alls om varken Dublin eller Irland, haha. Har du jobbat med barn förut?

2010-04-28 @ 14:04:56
URL: http://everydaysanna.blogg.se/
Postat av: Sanna svarar

Jag hoppas att du har skrivit på din profil på aupairworld att du vill se mer av Irland och så, tror att Stephanie är lite besviken på att jag inte har åkt runt och upptäckt mer, haha! Nej men jag vet att hon ser nyfikenhet och upptäckslust som en väldigt bra egenskap :)

2010-04-28 @ 20:10:47
URL: http://everydaysanna.blogg.se/
Postat av: Sanna svarar

Haha okej, bra! Jag vet inte varför hon inte svarat, men hon har ju många ansökningar att gå igenom liksom. Det är ett viktigt val när det gäller ens barn och så. Håll ut!

2010-04-29 @ 12:23:59
URL: http://everydaysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0