- MÅR PYTON

Uuh, jag mår inge bra :( Min hals värker som bara den, jag nyser, är öm i kroppen, och jag är tröööööött. Efter ett par timmars sömn förut så är jag nästan tröttare nu än innan jag somnade.

I alla fall, tänkte uppdatera lite bättre om vad som har hänt i helgen (:

Fredag; fest hos Dennis. Det kändes som att det var huuuur mycket folk som helst! Vi kan väl ha vart 25-30 kanske (är usel på att uppskatta sånt). Festen var lyckad som alltid hemma hos honom, förutom folk som inte visste när det var nog med dricka och var tvungen att få det ur sig igen, så att säga. Jag hade inget att dricka så jag var nykter typ hela kvällen, förutom det jag fick smaka av D ur "dunken".

Lördag; upp och hoppa - städning! Samla ihop flaskor/burkar, torka upp eventuellt spill från groggar och dylikt, diska etc. Tårta och kaffe med Dennis systrar för lite mer födelsedagsfirande (: Chill hela eftermiddagen, och sen på kvällen var tanken att det skulle bli fest igen, fast med färre folk denna gången. Dock blev det aldrig så av nån anledning men det var skönt att göra ingenting faktiskt. Dennis fastnade vid datorn, Nicklas framför tv-spelet och jag & Maykil kollade mestadels på. Jag var för lat för att åka hem så jag sov över en natt till ^^

Söndag; hem relativt tidigt på morgonen, duscha, byta kläder och sånt, och sen begav jag mig till Gröna Lund. Var där med Ellie-pellie, Phia, Robin, Åsa, mamma och Malin. Mamma hade turligt nog med sig sina tabletter mot illamående (seriöst, världens bästa uppfinning! Illamåendet försvinner i ett nafs.) så jag kunde åka det mesta obehindrat, men jag utmanade ju inte ödet genom att åka Pop Expressen flera gånger efter varandra haha. Jag tog lite bilder under dagen men jag har inte lagt in dom i datorn ännu. I sinom tid, mina vänner. Juste, min 10-åriga syster åkte Fritt Fall! Den lilla apan åker fan allting. Men hon var i chocktillstånd i fem minuter efteråt, och hon var avsevärt tyst haha. Får se om hon vågar sig upp igen. Åkte hem när det stängde vid åtta. Haha, vi kollade lite på Mora Träsk också efter att ha ätit på cafét som ligger bredvid scenen, hahaha! Otroligt att man kommer ihåg texter som man säkert inte hört på minst 10 år. Jag slocknade nästan direkt när jag kom hem sen.

Idag; otroligt segt att komma upp. Ville bara ligga kvar under täcket hela dagen, alternativt befinna mig i den varma duschen hela dagen. Men det var bara att pallra sig iväg men jag var ju inte på topp i skolan. Skulle kunna lagt mig ner på golvet och sovit, fy satan vad trött jag var/är! Åkte hem efter första lektionen efter att ha väntat med R på håltimmen.

Klockan är halv åtta och jag fattar inte vart timmarna har tagit vägen sen jag kom hem, vilket var strax efter klockan ett. Det är som en slöja. Nu ska jag krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv.

Chao. (På tal om det, missade jag något viktigt på spanskan, R?)




Time has been replaced by a countdown; 359 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

du missade inget :)



helt oförklarligt tvingade hon oss att öva på typ hola/hola/qué tal?/bien/y tu?-dialoger... det var ganska löjligt.

vi har 11-49 i läxa och lite ord... lägger upp i glosboken imorgon på dan :)



krya på dig!

2009-09-07 @ 19:47:25
Postat av: Anna

Okej. Dryyygt, haha.

11-49?



Tack (:

2009-09-07 @ 20:50:32
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

jo, det var ingen höjdare :/



ja, asså, siffrorna 11-49 :P

2009-09-07 @ 21:43:56
Postat av: Anna

Jaha, jag bara sidorna 11-49 haha xD

2009-09-08 @ 11:49:55
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

haha, det hade varit ganska hårt... men nu finns allt på glosboken :)



du kommer imorgon va?

vore jättebra om vi kunde gå hela dagen eftersom vi har så mycket biologi att göra...

2009-09-08 @ 12:41:59
Postat av: Anna

Okej (:



Jag tror att jag kommer, är inte helt frisk ännu. Får se hur jag känner imorgon när jag vaknar, det är ju då som man känner sig värst typ. Om jag mot förmodan inte skulle dyka upp så kan vi vara inne på msn samtidigt under håltimmen? Tror dock att jag kommer men jag får som sagt se hur jag känner när jag vaknar imorrn.

2009-09-08 @ 18:51:10
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

mm... fast jag tänker ju inte gå på sam.kunskapen om du inte kommer...



kan du inte sms:a?

2009-09-08 @ 18:54:14
Postat av: Anna

Okej men jag sms:ar när jag vaknat till. Kan du (om du ens hinner se det här) ringa och väcka mig? Typ... strax innan åtta kanske.

2009-09-08 @ 21:22:28
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

no problemas

2009-09-08 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0