- I SKOLAN

Jag är liiite trött efter endast tre timmars sömn. Pluggar just nu lite Strindberg med R inför läxförhöret senare idag, som jag totalt hade glömt bort. Insåg också att jag har ett Wochentest idag på tyskan som jag måste repetera lite saker till, som jag också totalt glömt bort. Jag har i alla fall nånting att göra på håltimmen (:

Ska kanske gå på bio idag efter skolan med mamma och Malin och ett par till. Dom vill se Sommaren med Göran men jag ska försöka få dom att gå på nånting annat. Har hört att den är rätt dålig. Alternativt så får jag gå själv haha, drygt som fan men ändå.

Hade tänkt äta lunch nyss men det var jättemycket folk i matsalen. Och jag tycker inte om att äta själv -.-

Måste ta tag i tyskan lite nu.
Hörs, ciao.




Time has been replaced by a countdown; 341 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0