- SAKNAD ._.

Jag saknar min, Rivers och Ellies lilla tripp till Irland något så fruktansvärt.

Över ett halvårs förberedelser. Spänningen, nervositeten och förhoppningarna. Det förvånansvärt fina vädret. Det läskiga köpcentret. All shopping. När vi gick runt i S:t Stephens Green. Frapps från Starbucks ett par gånger dagligen. Allting.


Ett urval av bilderna som togs där. <3


                         



Japp. Jag saknar't. 343 dagar kvar - sen börjar mitt år i Dublin, Irland. Behöver jag ens nämna att jag längtar?



Time has been replaced by a countdown; 343 days left  to go.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är så sjukt bra att jag dör :D Dock tycker mina vänner att jag är världens största offer för det. OCh de har inte ens sett det, de tror bara att de står och fiskar med metspö typ xD Och jag är sjukt glad eftersom att de kommer påbörja säsong sex nu i höst :D Men du, om du inte kan på Tisdagarna eller på dagarna går det på söndagar också. 16.00 på TV6 och sen 17.00 på Discovery :D

2009-09-23 @ 10:03:29
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-23 @ 11:02:01
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: R

aaaaaaaaaaah

2009-09-23 @ 12:51:53
Postat av: R

jag kan (och får) inte gå till skolan imorgon.

kan du

(a) gå på spanskan och biologin (jag måste få reda på vilka sidor jag ska läsa... för bådas skull)

(b) inte sjukanmäla dig till matten - om vi är sjuka båda två igen kommer mccoy få spel



tror du det finns ngn möjlighet att du kan göra det? :)

2009-09-23 @ 16:15:10
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hejhopp ! haft en bra dag? :D

2009-09-23 @ 17:49:42
URL: http://haidis.se/
Postat av: Anna

Alltså, jag borde inte gå. Mamma kommer typ få spel om jag går, så som jag hostar och snorar och har mig. Jag får se... I värsta fall får jag väl maila Trolle och fråga.

2009-09-23 @ 18:19:41
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

okej, det vore snällt :)

du tar reda på vilka sidor så läser jag sidorna... hmpf... am I being blåst? X'D :P

2009-09-23 @ 20:22:27
Postat av: R

förresten kollade jag lite flygbiljetter - om du vill åka (för att hälsa på på nordirland) på typ sportlovet kostar det ~1300SEK

...fattar inte var hennes kompisar fick biljetter för 200 (var det 200 du sa?) från...

2009-09-23 @ 20:35:15
Postat av: Anna

Hoppas han är rätt snabb på att svara. Kan du/får du komma till skolan på fredag? OM jag känner mig bättre imorn tänkte jag försöka mig på fredagen, men jag får se.



Japp, 200 kr kostade deras biljetter - tillsammans! Dom ska åka från Skavsta, med Ryanair tror jag. Men jag vet ju inte ens om jag ska åka än, eller när det passar bäst i såna fall. Vore ju sweet att kunna åka på sportlovet som du sa, och/eller på sommaren innan hon åker hem igen.

2009-09-23 @ 21:28:49
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

jag tror inte det eftersom vi inte vet vad det är. jag tror det är mina öron som spökar för jag har i princip tappat balanssinnet = mår illa som fan (inte roligt) men om det INTE är öronen kan det vara ngn rolig magsjuke-bakterie och då vill kanske inte hela klassen ha den :/



om du går till skolan på fredag kan jag vara inne på msn så kan vi öva inför svenskaprovet :)

2009-09-23 @ 21:58:08
Postat av: Anna

Jaha aj då, lät inte alls bra :/ Komiskt det där med öronen föresten, hahaha. Förlåt. :P



Okej. Vet du vad vi ska plugga på lite mer exakt?

2009-09-23 @ 22:34:34
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

jag vet, mycket ironiskt XD



karin sa inget mer exakt men om du går till skolan (skulle se bra ut om vi inte showed up samtidigt) så ordnar jag fram info

jag får läsa lite i den där andra svenskaboken... vad den nu heter

2009-09-24 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0