- GUTEN NACHT!

På grund av den dåliga sömnen inatt så är jag mer eller mindre som en zombie just nu, otroooligt trött! Trodde jag skulle somna när jag satt där i soffan och lyssnade på när dom malde på om dom där ljusen haha, verkade som att det aldrig skulle ta slut.
En positiv sak med kvällen dock är att jag nu har fixat så att jag ska barnpassa Jimmy, en mer vild än tam liten... 2-åring? 3-åring? Jag kan verkligen inte uppskatta sånt. Lite övning inför Irland, och förhoppningsvis lite cash i plånboken (:

Imorgon ska jag till Uppsala på dop! Min lilla kusin Julia på ~6 månader ska döpas. Kameran åker förhoppningsvis med, måste bara ladda batterierna. På kvällen när vi kommer hem sen igen ska vi iväg på middag hos ett par grannar, kommer nog bli trevligt. Kommer med andra ord inte kunna uppdatera så mycket, eller ingenting alls, imorgon bara så ni vet (yyy)

Nehe, eftersom R fortfarande inte loggat in på msn så ska jag sova nu!
Hörs -när det nu blir-, Guten Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0