- TIME SURE FLIES

Vet ni vad? Igår var det exakt ett år sedan jag träffade Jason Mraz. Helt sjukt.
På skoj så var jag med i en tävling på mtv.se där första pris var att man vann en meet & greet med JM, och därefter fick se konserten. Andra pris var att man fick biljetter till konserten. No way in hell tänkte jag att jag skulle vinna. Jag går med fyra dagar innan konserten skulle äga rum, och två dagar senare får jag ett samtal om att jag hade vunnit. What the hell liksom? O:
Man fick ta med sig en kompis och jag skulle först ta med mig Lovisa men hon kunde inte, så jag gick med Veronica istället (: Vi har inte setts sen dess, kanske börjar bli dags snart? :D









Time has been replaced by a countdown; 338 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0