- TACK, FÖRESTEN!

För dom otroligt fina pinsen jag fick av dig River (: Hur snällt?




Jag har kommit fram till att jag inte vill att det ska komma några Starbucks till Sverige. Jag menar, vart skulle charmen och dragningen i det ligga i såna fall? Grejen lite med att åka utomlands då blir ju för att delvis kunna hänga på Starbucks och dricka frapps, förutsatt att det finns i landet man åker till såklart ;)

Jag ångrar dock att jag inte tog fler bilder när jag var på Irland, inte på just Starbucks-relaterade saker, utan generellt. Kommer ju tack och lov ha ett helt år på mig minst att ta hur mycket fina och bra kort som helst (:

Nu ska jag göra tyskaläxan till imorn som jag inte har börjat på ännu hehe, oups. Man ska göra en väderleksrapport på ett valfritt land eller ett eget fantasiland. Kan ni gissa vad jag valde eller höhö? Irland såklart! Det enda jag behöver säga är att det kommer regna haha!
Heido.



Time has been replaced by a countdown; 352 days left to go.

Kommentarer
Postat av: Madde

Skön och speciell blogg :) Kul med något lite annorlunda!

2009-09-15 @ 09:58:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sanna

söta pins!

2009-09-15 @ 12:06:44
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0